7.7.2015

when my family came to Australia

Yhdeksän kuukauden jälkeen oli onnea nähdä perhe oikeasti seisovan nenän edessä ja pystyä halaamaan! Samalla tajusi, kuinka kauan siitä on, kun viimeksi sai kuulla toisen äänen ilman puhelinta tai videota, mutta toisaalta tuntui ettei aikaa olisi kulunut yhtään! 
Koko illan hypin seinillä: eihän sitä voi käsittää, että perhe on tullut toiselle puolelle maapalloa ja nyt niille saa näyttää omaa toista kotia ja tätä upeaa maata!
Heti samana iltana mentiin ihalemaan Vivid Festivalin upeita valo- ja ääniluomuksia satamaan! Aivan mielettömän hienoja! Kuvat ei tee oikeutta sille maagiselle tunnelmalle, minkä liikkuvat valot sai aikaan noissa rakennuksissa!
Pari päivää vietettiin siis Sydneyssä, kierreltiin ympäriinsä, turisteiltiin, syötiin hyvin (mun hostelli/backpacking ruokavalioon verrattuna, olin taivaassa!), käytiin Sea Lifessa ihmettelemässä kaikennäköisiä mereneläviä ja päädyttiin myös Ellan ja Miitan kanssa leffaan. Yhtenä päivänä nuo turistit kävivät myös eläintarhassa, mutta mä jäin hotellille nukkumaan pientä flunssaa pois ja päivittelemään blogia! :D 
Oli hauskaa katsoa Sydneyä taas uusin, turistin silmin. Mä oon siellä käyny pyörähtämässä niin monta kertaa kun oon jonnekin muualle matkannu, niin oli ihan kiva pysähtyä hetkeksi nauttimaan kaikesta mitä Sydneyllä on antaa. Ei oo edelleenkään mun lempipaikkoja, mutta ihanat pari päivää meillä Sydneyssä oli. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti