11.7.2015

when my family came to Orange

Sydneystä lähdettiin perheen kanssa sitten junalla ja bussilla kohti Orangea ja mun aussiperhettä! Niin epätodellinen olo, kun kaksi niin eri maailmaa kohtaa. Mutta meidän neljä päivää, jotka Orangessa vietettiin oli aivan mahtavat! Sanomattakin selvää, että perheet tulivat toimeen keskenään ja oli ihana näyttää, että missä mä mun koti oli sen seitsemän kuukautta! Tehtiin bushwalk Mt Canobolas vuorelle, lounastettiin jos kenenkin luona, iso- ja isoisoäitien, mentiin kangaroo spotting ja vaikka mitä kaikkea! Mun perhe sai nähdä ja kokea tuota puolta australiasta, ja tavallista arkielämää. :) Päästiin myös maistelemaan viinejä meijän naapurien viinitilalle! Kuvia on yhteisistä hetkistä niin ja näin, kameran kanssa en jaksanut niin paljon huidella ympäriinsä, mutta parempi välillä nauttia pelkillä silmillä siitä mitä edessä tapahtuu. Ja onnellinen oon siitä, että mun perheet sai kohdata ja että kaikki sujui niin hyvin! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti