7.4.2015

the day of the crazy hair


Nämä kuvat on jostain syystä jäänyt postaamatta, niin tässä olis! Joku aika sitten oli koulussa Crazy Hair -day, eli kun yleensä ei saa edes värikästä ponnaria käyttää tai liian pitkää tukkaa vapaana pitää, niin yhtenä päivänä vuodessa saa vetää yli ja tehdä mitä lystää! Mulla oli ylihauskaa väkerrellä noiden hiuksista hullunkurisia! Herätyskello soi jo viideltä, kun piti nousta laittamaan Brooken hiukset rautalangalla sojottamaan joka ilmansuuntaan! Vielä vähän kultasta hiusspraytä, ja onnistuttiin me mun mielestä melko crazyt hiukset kaikille saamaan! :D
Nykyhetkeen kuuluu ihan hyvää, meillä on nää kaks viikkoa aikamoista synttärivillitystä, viime viikolla minä ja Brooke, tällä viikolla näiden serkku ja Sophie täyttää 10v! Paljon ala-asteikäisiä lapsia kylässä juhlimassa siis. Viime viikon Brooken 12v synttäreiden polttava kysymys oli onko mulla poikaystävää ja miksi ei koska oon niin nätti. Haha, ollapa taas kakstoista. :D
Vajaa viikko jäljellä Orangessa tällä hetkellä.. hui. Mutta matkasuunnitelmista tuun kertoilemaan vähän myöhemmin! Stay tuned! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti