24.8.2015

so long ago, yet it's like yesterday

Parit kuvat muutamalta jälleennäkemiseltä!  
Kummityttö oli kasvanut aivan valtavasti! Niin pituudelta, kun muutenkin. Hurjan tomera ja minä-itse-osaan tyttö on Annista vuodessa kasvanut. Mutta silti, kokonaisen vuoden jälkeen, samalla tavalla tuli ovella vastaan halaamaan ja halusi heti että leikitään nallejen ja muiden pehmoeläinten kanssa kotia. Olin nimittäin jännittänyt vähän, ujosteleeko Anni mua, kun ei olla niin pitkään aikaan kasvotusten nähty, vuosi kun on paljon pidempi aika neljä vuotiaalle, kun kaksikymppiselle, mutta ihan turhaan! Annilla oli vieläkin mun lähtiessä antama maailmankartta-piirustusalusta, josta osasi näyttää, että missä kaukana olin koko ajan ollut. :)

Toiset kuvat on Tampereelta, kun täällä ekan kerran kävin uutta asuntoa katsomassa! Syötiin Maarikan kanssa lattialla mansikoita ja päivitettiin kuulumisia. Niin kivaa, että Tampereella on jo valmiiksi joku noin ihana kaveri! ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti