17.7.2014

voiko mansikoita syödä liikaa?

Viimeset viikot oon ollu töissä ja nauttinu kesästä. Kavereiden kanssa on tullu makoiltua rannoilla, yöuitu, kävelty katuja, juteltu, sekoiltu, mietitty menneitä ja tulevaa ja syöty. Olin myös vanhempia moikkaamassa: kirjotin oman nimeni liian moneen kiitoskorttiin, perkasin mansikoita, joista joka toinen meni omaan suuhun, joka toinen pakkaseen ja rentoilin vaan koira kainalossa. Kävin myös elokuvissa ja oon alottanu pienoiset pakkailut.. mulla kun tätä tavaraa riittää, vaikka tässä kämpässä vasta kaks vuotta asunu! Huomenna tulee kummityttö kylään, joten täytyy vielä vähän siivota ja keksiä tekemistä, mutta sitä ennen vielä yksi jakso Once upon a time:ä! ;)

4 kommenttia:

  1. ihania kuvia, heti rupes tekeen mieli mansikoita :-D jopa tähän aikaan yöstä. ja ymmärrän täysin tota tavaran paljoutta, mulla ja poikkiksella muutto about kahen kkn päästä ja voivottelen jo nyt et saadaankohan tarpeeks laatikoita koska tätä tavaraa on paaaaaaljon :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo niitä vois kyllä syödä yötä päivää! :D joo tsemppiä teille muuttoon! Täytyy ehkä yrittää vähän luopua osasta tavaroista, nyt kun pitää käydä kaikki läpi! :D

      Poista