4.12.2013

haastetta kerrakseen

Terve! Pian jätän lumettoman Helsingin taakseni ja suuntaan yöjunalla kohti Rovaniemeä ja tädin viiskymppisiä! Sitä ennen, kun tässä vähän aikaa on tuhlattavaksi, päätin nyt toteuttaa vihdoin haasteen, johon mut täältä haastettiin! Oon luuseri ja surkimus, joten ketään en itse jaksa haastaa, mutta tämän saa täältä napata kyllä mieluusti omaan blogiin jos haluaa! ;)



Tässä ensin 11 faktaa minusta
1. Tykkään olla abi. 2. Mulle on tulossa hyvää vauhtia nuha ja flunssa. 3. Mun tulevaisuuden suunnitelmat näyttää aika selkeiltä! 4. Ootan jo innolla lukion jälkeistä elämää. 5. Osaan piirtää tosi hyvin mallista, mutta muuten en oo mikää taidemaalari. 6. Kavensin eilen yöllä yhden paitani, koska halusin laittaa sen tänään kouluun. 7. Oon ihan hirveen surkea pakkaamaan. 8. Omistan värityskirjan ja välillä huvikseni värittelen niitä kuvia. 9. Mulla on nyt enkun puhe-kurssi ja se saattaa melkeempä olla mun lempikurssi koko lukiosta! 10. Oon tosi suorasanainen. 11. Äiti osti mulle vielä tänäki vuonna oman suklaakalenterin tänne Helsinkiin! :)


Sitten vastaukset haastajan kysymyksiin
1. Salainen paheesi? Jos sen kertoisin, ei se enää olis salainen! ;) 2. Lempipaikkasi? Tällä hetkellä varmaan oma sänky: niin pehmeä ja aina lämmin. 3. Maaseutu vai kaupunki? Kaupunki varmaan.. sen kannalla aina oon ollu, mutta toisaalta haluisin kyllä koittaa millasta olis maaseudulla kokopäiväisesti asua! (jos mäntsälää nyt ei lasketa ihan maaseuduksi..) 4. Suurin unelmasi? Elää elämä, johon voin olla tyytyväinen ja saavuttaa kaikki jutut mitä itseltäni toivon ja odotan. 5. Asia/ajatus, joka sinun on vaikea myöntää edes itsellesi? Että en oikeesti oo enää lapsi. Välillä se iskee, että enää ei vaan voi kaikessa kysyä apua, vaan täytyy ite hoitaa. 6. Sinulle merkityksekkäin sitaatti? "Muista kuka olet" -Leijonakuningas :D Toi nyt tuli ekana mieleen, kauheesti en sitaatteja lueskele tai mitään. 7. Mikä verbi kuvaa sinua parhaiten? Tämä on vaikea. Ehkä laitan mysteerisesti vaikka: katsoa. 8. Mitä musiikki merkitsee sinulle? Merkitsee melko paljon kai. Kuuntelen paljon biisejä, enkä niinkään artisteja tai bändejä. Välillä sanat osuu kohalleen, välillä pelkästään biitti vie mukana. Laulellakin tykkään ja sitä ilman en kyllä ehkä selviäis. En tiiä miten naapurit tykkää mun hoilailuista, kun oon yksin kotona..! 9. Onko itsekkyys huono vai hyvä ominaisuus? Oletko itsekäs? Tietyissä asioissa oon tosi itsekäs, mutta ehkä sillai piilossa, ettei kukaan huomaa. Ja se on hyvä ja huono: sitä täytyy ihmisessä olla, mutta liika itsekkyys on totta kai huono. 10. Kauneinta maailmassa on... (jatka lausetta!) ...viaton vauvan nauru. 11. Mitä on rakkaus? No huhhuh. Sanoisinko, että se on sitä miksikä jokainen sen ite määrittelee!

ps. instagrammista löydyn nimellä hetaojell

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti