10.6.2012

summer is my love

IMG_7487
IMG_7495
IMG_7504

Täällä blogin puolella on ollu pikkusen hiljasta, oon ollu koko ajan jossain menossa eikä kamera oo sitten tarttunu mukaan minnekään. Alkuviikon olin siis töissä ja sitte oon nähny kavereita milloin missäkin.

Tossa nyt parit ostokset mitkä nappasin mukaan kun menin ettimään uusia bikinejä... onnistunut kauppareissu siis: ei löytynyt mitä etsin ja mukaan tarttu sitten kaikenlaista enenmmän ja vähemmän turhaa.. :D No mun on kyllä pitänyt pitkään ostaa urheilurintsikat ja -shortsit ja sitte noi muut ostokset oli vaan niin pakko saada kesävaatteiks! Eikö noi valeet kukka shortsit ookki ehkä maailman söpöimmät? (:

Nyt voisin mennä viel nauttimaa jäätelöö pihalle aurinkoon ;)

8 kommenttia:

  1. missä sä oot ollu töissä? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon mun kummitädin luona niiden avustajana kun niillä on näkövammaisia poikia. Hoidan niiden pikkusinta (mun kummityttöä Annia) ja leikin ja laitan ruokaa pojille ym. :)

      Poista
  2. noi kukkashortsit!!!!! mä pöllin ne.

    VastaaPoista
  3. ihanat noi kukkashortsit! mistä ne on? :)

    VastaaPoista