10.5.2012

jätskiä ja silmätippoja

icecream
eyetips
shoes
jätskiä ja silmätippoja. tänä keväänä allergia iskee ihan täysillä ja oon oikeesti repimässä mun silmiä pois päästä.. i feel you sisters jos kellään muulla on siitepölyallergiaa! uudet kengät seppälästä alesta, ostin myös toiset samanlaiset mut kokobeigen väriset, tykkään kun on paljon kenkiä mistä valita! nyt kuitenkin pakkaamaan koska viikonlopuksi Aholansaareen kesän leirejä suunnittelemaan kun oon siellä isosena. hyvää yötä ihanat! :) ps. onko toi uus banneri ihan liian sumea vai mitä ootte mieltä?

11 kommenttia:

  1. sun pitää pyytää annilta noi kuvat ihan isoina

    VastaaPoista
  2. voi mullaki on allergia! se on kyl paljo pahempi tänä vuonna, yritetään selvitä!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. huh tää on kyllä paha, mutta me selvitään! :)

      Poista
  3. Hetaa! mulla ois sulle mun blogissa haaste :-)! http://miraeliisa.blogspot.com/

    VastaaPoista
  4. mun blogissa on sulle haaste :-) http://lightupthenightee.blogspot.com/2012/05/haaste.html

    VastaaPoista
  5. Sun otsikko on jätsiä :) Mutta heta rakas oot ihana <3 Pidäthän hyvää huolta mun hupparista ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oho hehee.. no ei oo enää ;) ja pidän, pidä säki mun!<3

      Poista