15.4.2012

silmät päähän meikatkaa

Photobucket
Photobucket
IMG_6570
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Täällä ollaan taas randomtylsilläjaturhilla kuvilla, mutta nyt ei oo oikeen tullu kuvailtua.

Tossa olis pari kuvaa mun farkkujen kavennusoperaatiosta..(kuvassa siis toinen lahje kavenettu, toinen ei) mun on pitkään pitäny kaventaa noi mustat farkut, mut en oo koskaan kaventanu yhtään mitään. Sitte viime torstaina kuitenki otin ompelukoneen ja farkut, hurauttelin pikkusen ja niin hyvät noista tuli, että kavensimpa sitte toisetki farkut. :D (niistä tuliki sitte oikeen tosi tiukat, hyvä kun saan ne pois jalasta)

Sitte kuvissa myös mun uudet kirpparilta 10eurolla ostetut oranssit tennarit! Noi ei ollu sillai edes käytetyt vaikka oliki kirppikselta. Oon tosi ilonen mun kevätkengistä! :)

Tänään on ollu ihana kevätsää ja vois ehkä pian mennä ulos hankkimaan vähän d-vitamiinia.
JA sitte käytiin Nellin kanssa tänään testaamassa vähän TANKOTANSSIA! :D haha, nyt on kyllä käsien ja reisien iho vähän hellänä, mutta oli kyllä hauskaa roikkua siinä tangossa. Se oli semmonen 2tunnin aloittelijan Fresh start tunti, että testailtii vähä kaikenlaista. Mun mielestä kivointa oli tehä kaikkia pyörähdyksiä käsien varassa sen tangon ympäri, kun niissä onnistuin parhaiten! (siinä tangossa ilmassa istuminen ja kiipeäminen olikin sitte ihan toinen asia... se sattu aivan liikaa! Mutta se ohjaaja sano että kyllä siihen tottuu, ekan kerran jälkeen vaan saattaa kuulemma olla vähän mustelmilla..:o )

4 kommenttia:

  1. osaisinpa mäki kaventaa housut noin hyvin! sun blogis on tosi raikkaan olonen ja sulla on aivan ihania kuvia ja upeimmat hiukset!! :)

    fanny (amaxing-life.blogspot.com)

    VastaaPoista