30.1.2012

haaste

Sain tälläisen haasteen ihanalta Kaisalta, jonka blogiin kannattaa kurkata, tyttö osaa tehdä mitä hienoimpia kynsiä!! ♥

Säännöt:
1) Kerro linkin kera blogissasi, kuka lahjoitti sinulle tämän awardin.
2) Kirjoita seitsemän random faktaa itsestäsi.
3) Lahjoita tämä sama award 15 blogille/bloggaajalle.
(jokainen lukijani joka blogin omistaa, saa tämän haasteen täältä napata, sillä nyt en ehdi valitsemaan 15 onnekasta ;))


Photobucket


1. Käyn siis Kallion ilmaisutaidon lukiota, mikä on oikeesti parasta, mutta noi yhteensä 2 tunnin koulumatkat joka päivä alkaa jo pikkasen ärsyttää. (varsinkin kun: pakkanen+vr=♥)

2. Mulle tulee aina ihan hirmu hauskoja ideoita, mutta useimmat niistä ei koskaan toteudu

3. Mä pelkään aina liukuportaissa, että joku varstaa mun repusta jotain ja siks heilun aina hirveesti ku käytän liukuportaita

4. Mä oon aina halunnu leikata hiukset ihan lyhyiks ja värjätä punasiks tai jotain, mutta kaikki aina vannottaa etten koskaan saa leikata tai värjätä mun "ihania" pitkiä blondeja hiuksia (joita en muuten ole koskaan värjännyt)

5. Mun pitäis nyt lukea historiaa, mutta aina jotenkin löydän itteni tekemästä kaikkea muuta

6. Mä haluun sitte vanhana olla tosi sporttinen vauhtimummo

7. Meinaan suorittaa ens jaksossa bilsa 1 itsenäisesti ja se jänskättää vähän



mutta nyt siis oikeasti (yritän) historianlukua ! :)

1 kommentti: